zondag 2 december 2018

Claim the Climate

Het moet al heel belangrijk zijn, vooraleer iets of iemand me zo ver krijgt om me vrijwillig in een mensenmassa te storten, met risico op geluidsoverlast en files.
Maar kom, voor Claim the Climate moet het deze keer! En eigenlijk viel het nog best wel mee, ik heb de oordopjes niet bovengehaald.

Voor elke deelnemer aan de klimaatmars wordt een vierkante meter bos aangeplant, dus ik dacht alvast het goede voorbeeld te geven, en plantte een boom op de WAW.

Aan Erps-Kwerps station hebben we nog een hele tijd gewacht op de groep die vanuit Leuven en Hasselt zou komen, maar omdat het al erg laat werd, zijn we uiteindelijk maar doorgereden.
Na de nodige drukte bij de start werd het uiteindelijk best gezellig. De fietsersgroep bleek een bont allegaartje te zijn van alle mogelijke soorten fietsen, lig- en bakfietsen, tandems, steps, enz.

En toen we uiteindelijk aan het Jubelpark aankwamen... mochten we niet meer binnen, want het was vol! "Way too many!" werd ons gezegd.

Het was leuk geweest. Tijd om de boom te demonteren (voor die de WAW kapotscheurde, want er stond best veel wind) en in de regen naar huis te peddelen.

Boom en ik

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de snelle terugweg, wind in de zeilen euh... rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simon Anne de Molina3 december 2018 om 10:11

    Uw WAW is heel eventjes in het beeld gekomen op het Journaal op RTL-TVi Zie op 0:29: https://www.rtl.be/info/video/690253.aspx

    BeantwoordenVerwijderen