donderdag 18 april 2019

Earth hour

Earth Hour (in Nederlandstalige gebieden ook bekend als Het Uur der Aarde) is een internationaal evenement dat huishoudens en bedrijven oproept om de verlichting en andere elektrische apparatuur in hun huis voor 1 uur te doven. Het evenement vindt elk jaar eind maart plaats, in het weekeinde, waarin de Zomertijd ingaat.

Sinds enkele jaren organiseert Ronny die laatste donkere avond de Earth hour tocht, om de lente-temperaturen te combineren met een een deftig uur voor een rit in het donker.
De Earth Hour tocht is een vaste waarde op mijn kalender geworden.

Ik hou ervan om 's avonds rond te rijden met de WAW, als de mensen verdwenen zijn en enkel de rust van de nacht overblijft. Naar het schijnt is de rit ook de moeite om overdag te rijden, want veel hebben we er niet van gezien :-)

4 opmerkingen:

  1. Mooie beelden ondanks de donkere nacht, ook Ophelia's dream kon ik waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Je moet zeker eens meerijden volgend jaar.

      Verwijderen
  2. De beelden vind ik heel goed meevallen. En ik merk nu ook dat de reflecterende stroken op de tas en het (zelf gemaakte) hoofdsteuntje zeer goed opvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is altijd leuk om jezelf eens te zien rijden, zo zie je pas echt het effect en de zichtbaarheid van je fiets.

      Verwijderen